Jeśli szukasz pracy, w której będziesz mógł/mogła wdrażać swoje pomysły, korzystać ze swojego dotychczasowego doświadczenia i wiedzy, budować swój zespół oraz mieć realny wpływ na kształt organizacji, to czytasz właściwe ogłoszenie 🙂.
Jeśli obsługa klienta to obszar, który jest Ci dobrze znany i lubiany oraz wierzysz w to, że to klient jest wartością dla organizacji, to jesteś osobą, której szukamy!
Do Krakowskiego oddziału firmy Conrad Electronic szukamy osoby, której głównym zadaniem na najbliższe miesiące będzie współtworzenie Zespołu Obsługi Klientów niemieckojęzycznych, a w późniejszym czasie zarządzanie i ciągłe usprawnianie pracy swojego zespołu.
Czym będziesz się zajmować?
- zarządzaniem oraz organizacją pracy Zespołu Obsługi Klientów niemieckojęzycznych
- uczestniczeniem w rekrutacji oraz wdrażaniem nowych pracowników
- monitorowaniem jakości obsługi klienta przez Twój zespół
- przeprowadzaniem szkoleń dla członków zespołu, które pozwolą na utrzymanie odpowiedniego poziomu jakości obsługi klienta
- wspieraniem pracowników w dążeniu do jak najlepszej jakości ich pracy oraz motywowaniu ich
- wdrażaniem i tworzeniem narzędzi, procedur i procesów w obszarze związanym z obsługą klienta
- identyfikacją obszarów do poprawy i w odpowiedzi na nie tworzeniem rozwiązań
- monitorowaniem i kontrolą obowiązujących procesów i procedur
- ciągłym doskonaleniem procesów i rozwiązań w celu poprawy szybkości odpowiedzi
- udziałem w projektach i inicjatywach powiązanych z Twoim obszarem
- koordynowanie współpracy z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Spółki w zakresie działań związanych z obsługą Klientów
Jakich kompetencji potrzebujesz?
- biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (min. C1)
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- doświadczenie w zarządzaniu kilkunastoosobowym zespołem
- umiejętność tworzenia i realizacji planów sprzedażowych oraz budżetów
- samodzielność i proaktywność w działaniu
- silna motywacja do osiągania celów
- znajomość rynku nowych technologii, elektroniki
To oferujemy
- stabilną pracę biurową w godzinach 8-16; 9-17
- udział w projekcie międzynarodowym
- kompleksowe wdrożenie przygotowujące do pracy na stanowisku
- możliwość podnoszenia swoich kompetencji i wiedzy z zakresu obsługi klienta
- zdrową atmosferę pracy
- wiele pozytywnych aspektów z pracy w dużej, międzynarodowej firmie m.in. możliwość poznawania rynków oraz nauki globalnego podejścia do biznesu
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- zniżki na firmowe produkty
- owocowe poniedziałki
- kawa / herbata
- dofinansowanie wypoczynku
O nas
Conrad to jeden z największych dostawców dla przemysłu w zakresie elektroniki, techniki instalacyjnej oraz rozwiązań dla służb utrzymania ruchu. Nasz asortyment obejmuje ponad
1 000 000 produktów, w tym m.in. przyrządy pomiarowe, zasilacze, elementy techniki lutowniczej, podzespoły elektroniczne, komponenty aktywne i pasywne, elementy elektromechaniki, automatyki, pneumatyki, narzędzia, a także kable, materiały montażowe, urządzenia warsztatowe i wiele więcej. Jako profesjonalny partner biznesowy koncentrujemy się na połączeniu najlepszych produktów oraz kompleksowych usług w jednym miejscu.