System zarządzania rolami

Wiemy, że potrzeby małych i średnich przedsiębiorstw są wyjątkowe. Wyzwania codziennej działalności biznesowej wymagają elastycznych rozwiązań, które popychają Twój biznes do przodu. Właśnie w tym miejscu wkracza nasz system zarządzania rolami B2B, które zrewolucjonizuje Twoje doświadczenia zakupowe.

Dlaczego warto wdrożyć system zarządzania rolami B2B w Twojej firmie?

Konfiguracja jest szybka i łatwa. Na koncie firmowym/B2B sklepu przejdź do zakładki systemu zarządzania rolami, uzupełnij wymagane dane. Spowoduje to nadanie praw Administratora i możliwość dopisywania nowych pracowników do profilu firmy. Zaproszeni przez Administratora pracownicy otrzymają wiadomość e-mail aktywujący dla nowego konta. Po akceptacji, nadane role zostaną aktywowane a pracownicy będą mogli rozpocząć użytkowanie konta z nowymi funkcjonalnościami. Zalety korzystania z systemu:

Dostosowane role użytkowników

Dzięki naszemu systemowi zarządzania rolami możesz tworzyć indywidualne role użytkowników, które idealnie pasują do potrzeb Twojego zespołu. Masz kontrolę nad tym, kto ma dostęp do jakich funkcji.

Łatwa współpraca

Zapewnij bezproblemową współpracę w całej organizacji. Niezależnie od tego, czy chodzi o urlop, czy o nieplanowaną wymianę - dzięki rolom „Administrator”, „Księgowy” i „Zakupowiec” możesz jasno zdefiniować obowiązki.

Zwiększona wydajność

Nasze rozwiązanie oferuje wyraźne korzyści w zakresie zarządzania finansami. Administratorzy mogą chronić adresy rozliczeniowe, aby zapobiec przypadkowym zmianom, skracając czas poświęcany na księgowość.

Kontrola i przejrzystość

Zawsze utrzymuj pełną kontrolę nad wszystkimi transakcjami i fakturami. Śledź zamówienia, kontroluj wydatki i dbaj o dokładność swoich operacji biznesowych.

Skalowalność

Czy Twoja firma się rozwija? Nie ma problemu. Nasz system zarządzania rolami B2B jest elastyczny i skalowalny, dzięki czemu może rozwijać się wraz z Twoją firmą bez konieczności wprowadzania skomplikowanych zmian.

Administrator

  • + Składanie zamówień

  • + Tworzenie zapytania ofertowego

  • + Zarządzanie danymi kont bankowych

  • + Przeglądanie i przetwarzanie zamówień i faktur wszystkich pracowników

  • + Tworzenie, edytowanie i usuwanie kont pracowników

  • + Modyfikowanie adresu fakturowania

Księgowy

  • + Składanie zamówień

  • Tworzenie zapytania ofertowego

  • + Zarządzanie danymi kont bankowych

  • + Przeglądanie i przetwarzanie zamówień i faktur wszystkich pracowników

  • -  Tworzenie, edytowanie i usuwanie kont pracowników

  •  Modyfikowanie adresu fakturowania

Zakupowiec

  • + Składanie zamówień

  • + Tworzenie zapytania ofertowego

  • Zarządzanie danymi kont bankowych

  • - Przeglądanie i przetwarzanie zamówień i faktur wszystkich pracowników

  • - Tworzenie, edytowanie i usuwanie kont pracowników

  • - Modyfikowanie adresu fakturowania

Zostań administratorem w 3 prostych krokach

Skonfiguruj zarządzanie rolami

Sprawdź dane firmy

Gotowe!

Najczęściej zadawane pytania

Przetestuj nową funkcjonalność i odbierz nagrodę!

Chcielibyśmy, abyś jako jeden z pierwszych użytkowników miał okazję przetestować tę funkcję.

Twoje opinie i uwagi są dla nas niezmiernie ważne, dlatego też doceniamy każdy Twój komentarz na temat tego, co możemy poprawić lub co sprawia, że nowa funkcja jest dla Ciebie jeszcze bardziej przydatna.

Aby wyrazić naszą wdzięczność za Twój udział, przygotowaliśmy specjalną nagrodę dla Ciebie.

Jak wziąć udział?

Wystarczy, że założysz konto i wypełnisz ankietę.

Poniżej znajdziesz formularz do przesyłania opinii, jest on również dostępny tutaj. Po weryfikacji opinii otrzymasz od nas kod rabatowy na 50 zł ważny przy zakupach za minimum 100 zł.

Dziękujemy za Twój czas. Czekamy na Twoje opinie!