System zarządzania rolami
Wiemy, że potrzeby małych i średnich przedsiębiorstw są wyjątkowe. Wyzwania codziennej działalności biznesowej wymagają elastycznych rozwiązań, które popychają Twój biznes do przodu. Właśnie w tym miejscu wkracza nasz system zarządzania rolami B2B, które zrewolucjonizuje Twoje doświadczenia zakupowe.
Dlaczego warto wdrożyć system zarządzania rolami B2B w Twojej firmie?
Konfiguracja jest szybka i łatwa. Na koncie firmowym/B2B sklepu przejdź do zakładki systemu zarządzania rolami, uzupełnij wymagane dane. Spowoduje to nadanie praw Administratora i możliwość dopisywania nowych pracowników do profilu firmy. Zaproszeni przez Administratora pracownicy otrzymają wiadomość e-mail aktywujący dla nowego konta. Po akceptacji, nadane role zostaną aktywowane a pracownicy będą mogli rozpocząć użytkowanie konta z nowymi funkcjonalnościami. Zalety korzystania z systemu:
Administrator
-
+ Składanie zamówień
-
+ Tworzenie zapytania ofertowego
-
+ Zarządzanie danymi kont bankowych
-
+ Przeglądanie i przetwarzanie zamówień i faktur wszystkich pracowników
-
+ Tworzenie, edytowanie i usuwanie kont pracowników
-
+ Modyfikowanie adresu fakturowania
Księgowy
-
+ Składanie zamówień
-
+ Tworzenie zapytania ofertowego
-
+ Zarządzanie danymi kont bankowych
-
+ Przeglądanie i przetwarzanie zamówień i faktur wszystkich pracowników
-
- Tworzenie, edytowanie i usuwanie kont pracowników
-
- Modyfikowanie adresu fakturowania
Zakupowiec
-
+ Składanie zamówień
-
+ Tworzenie zapytania ofertowego
-
- Zarządzanie danymi kont bankowych
-
- Przeglądanie i przetwarzanie zamówień i faktur wszystkich pracowników
-
- Tworzenie, edytowanie i usuwanie kont pracowników
-
- Modyfikowanie adresu fakturowania
Zostań administratorem w 3 prostych krokach
Najczęściej zadawane pytania
Przetestuj nową funkcjonalność i odbierz nagrodę!
Chcielibyśmy, abyś jako jeden z pierwszych użytkowników miał okazję przetestować tę funkcję.
Twoje opinie i uwagi są dla nas niezmiernie ważne, dlatego też doceniamy każdy Twój komentarz na temat tego, co możemy poprawić lub co sprawia, że nowa funkcja jest dla Ciebie jeszcze bardziej przydatna.
Aby wyrazić naszą wdzięczność za Twój udział, przygotowaliśmy specjalną nagrodę dla Ciebie.
Jak wziąć udział?
Wystarczy, że założysz konto i wypełnisz ankietę.
Poniżej znajdziesz formularz do przesyłania opinii, jest on również dostępny tutaj. Po weryfikacji opinii otrzymasz od nas kod rabatowy na 50 zł ważny przy zakupach za minimum 100 zł.
Dziękujemy za Twój czas. Czekamy na Twoje opinie!